Hilleberg

Har nån nån aning om vad ett golvbyte till ett Hilleberg tält kan ligga på i runda slängar?

Är inte Hillebrg expert men man kan väl skicka in dom på lite renovering men det kanske blir dyrt?

Ja alltså en person som jag är personlig assistent åt blev påprackad ett utslitet gammalt Hilleberg
av en som drog nytta av stackarns mentala begränsningar - golvet är helt slutkört.

Gå in på deras hemsida och skicka mail. Kenneth Drake har svarat mycket snabbt de två gånger jag undrat om olika saker.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

avslutad210712

Gäst
Kolla med Hilleberg. Oavsett om du skickar epost eller ringer så kommer du att upptäcka att de är snabba på att svara och har ett kundbemötande som kanske är bättre än alla andra företag som jag haft kontakt med och de flesta andra företagen har varit ändå varit extremt bra.

Reperation Hilleberg!

Jag var smart att fylla mitt Unna med grejer sen drog jag hela tältet, naturligtvis fick jag hål i tältbotten, + att jag hade vid ett annan tillfälle en gaslyckta uppsatt, skött den åt sidan för jag skulle nå något i tältet, dagen efter upptäcker jag 2 hål i inner tältet, allt detta inkl porto fixade Hilleberg för 600kr inom en vecka, Det kallar jag service.

Glöm inte att köpa ett extragolv ett footprint, efter du fått ditt golv lagat, visst väger det lite extra, men skyddar orginal golvet, det blir mindre kondens i tältet.
Har nån nån aning om vad ett golvbyte till ett Hilleberg tält kan ligga på i runda slängar?

Är inte Hillebrg expert men man kan väl skicka in dom på lite renovering men det kanske blir dyrt?

Ja alltså en person som jag är personlig assistent åt blev påprackad ett utslitet gammalt Hilleberg
av en som drog nytta av stackarns mentala begränsningar - golvet är helt slutkört.

Hur fixade de hål i innertältet? Sydde de bara i en laglapp?

Jag var smart att fylla mitt Unna med grejer sen drog jag hela tältet, naturligtvis fick jag hål i tältbotten, + att jag hade vid ett annan tillfälle en gaslyckta uppsatt, skött den åt sidan för jag skulle nå något i tältet, dagen efter upptäcker jag 2 hål i inner tältet, allt detta inkl porto fixade Hilleberg för 600kr inom en vecka, Det kallar jag service.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips