Helinox stol vs Urberg?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Har testat Urberg ultra chair nu. Nöjd hittills och den är smidig. Inte hunnit jämföra tillräckligt mot helinox-chair-one ännu. Återkommer.

Hej nej jag kör med Urberg hela tiden den fungerar fint. Tänkte köpa Helinox och jämföra men jag struntar i det.

Har en stol från Aliexpress och den funkar perfekt, tror jag gav 240 kronor inkl frakt. Så jäkla skönt att kunna sitta upp med ryggstöd utan att behöva leta efter ett träd som passar.

Bilagor

• sitter på stol1.jpg
    sitter på stol1.jpg
    112.5 KB · Visningar: 3,870
  • stolen2.jpg
    stolen2.jpg
    127.1 KB · Visningar: 3,181
Har själv en från Helinox men tänkte köpa en till mannen (som dock envisas med att han kan sitta på marken) Provar med Ali Express då. Tack.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips