• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Helgtur i Stockholms skärgård i början av Mars

Hej!
Jag undrar om det finns nån som har lust att komma ut på en helgtur i början av mars och paddla i skärgården eller längs iskanten... Har varit ute och åkt skridsko igår och det var so fint att jag blev sugen på att tar en paddeltur. Jag har paddlad i hela mitt liv (som började för nästan 26 år sedan i Tyskland) men ännu inte under vintern. Jag har tyvärr ingen havskajak men tänkte hyra ifall det blir nån tur. Bor numrea i Uppsala.

Hör av är! Skulle vara kul att komma ut och har trevlig sällskap!

Ahoi

Caro

gärna!

Hej

jag paddlar gärna i någon av de kommande helgerna. Dagstur eller helgtur.
Jag är ganska ny, började paddla regelbundet för mindre än ett år sedan (jag är 30 år). Men har paddlat desto mer sedan dess och varit ute hela hösten, och även i december och januari.

Kan hyra av min klubb eller på annat sätt. Bor i Stockholm. Ring gärna på 073-7090224 så kanske vi kan få till något.

mvh Öjvind Diderichsen

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Paddeltur !!

Var har du/ni tänkt lägga i någonstans ? Är lite sugen på att följa med, följer tråden med spänning.......

hej

nu är det alltså spikat. vi åker från hägersten ut mot stavsnäs vid 9 tiden. Så vi är vid Stavsnäs runt kl 10. Sjösätter där. Sen paddlar vi förmodligen till Runmarö och söderut.

om någon mer är sugen på att haka på kan du tex ringa öjvind på 073-7090224.

mvh Öjvind

jodå absolut. solen tittade fram lite och vinden var måttlig. och ingen is bortsett från enstaka vikar.
och lugnt på sjön, fler svanar än båtar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips