Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har nån annan den här känslan?
- Trådstartare GenomsnittligSarekLängtare
- Start datum
Det är härligt att ladda batterierna ute i naturen, och komma tillbaka till civilisationen 100%! 
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Varför ge gillatecken till ett sånt inlägg i ett öppet allmänt forum??(Städat lite som bryter mot forumregeln ”Diskutera inte andra personer”)
Han har ju bara gjort vad som förväntas av honom att göra, att se till så att forumregler följs??
Det var faktiskt lite irriterande. Inte alls sant. Skönt att det är städat, tycker vindå och gillar inlägget. "Its not rocket science"Varför ge gillatecken till ett sånt inlägg i ett öppet allmänt forum??
Han har ju bara gjort vad som förväntas av honom att göra, att se till så att forumregler följs??
Inte alls. Jag är orolig för hälsan och därför blir jag irriterad pa telefoner.Mitt intryck av trådstarten är att TS irriterar sig på mobilanvändarna snarare än att hen är orolig för mobilanvändarnas hälsa.
Absolut, bra tanke.Om själva skärmen är problemet så är det väl värt att tänka på att väldigt många idag sitter vid en dator hela arbetsdagen.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg