Haglöfs LIM Ultimate jacka på rea 1000kr

Haglöfs LIM Ultimate Gore-tex paclite jacka har jag sett reas på Igor Sport (Götgatan, stockholm) för 1000kr. Även Alewalds på Kungsgatan reade den för ett tag sedan. Torde vara ett mycket bra alternativ för en lätt regnjacka.
 
bra deal! har själv varit intresserad av en sådan men det har inte blivit av.. berätta gärna vad du tycker efter lite testande!
 
Kämpar för att inte köpa något jag inte behöver

Har inte köpt... ännu. Jag har redan en ITAB Packaway regnjacka och är än så länge mycket nöjd med den. Speciellt i kombination med en vindskjorta. Postade mest som tips eftersom det är en rekommenderad jacka i UL-sammanhang. Den blev bland annat vald till årets bästa plagg av en skribent på BackpackingLight.
 
Har inte köpt... ännu. Jag har redan en ITAB Packaway regnjacka och är än så länge mycket nöjd med den.

Hehe... exakt samma situation som jag var i förra året. Förnuftet säger att du inte ska köpa på dig en jacka till, medan fåfängan säger att Haglöfsjackan är snyggare, har bättre garantier och ger bättre kvalitetskänsla. Dessutom är 1000 kr ett bra pris.
Hos mig segrade fåfängan. Sen kan ju jag alltid hävda att jag behöver testa många olika alternativ för Fjäderlätts räkning. :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.