Haglöfs barnmes regerar förvisso icke

Haglöfs och barn

Jag har fått fatt på en äldre barnsovsäck/åkpåse av Haglöfs åt minstingen. Fanns fortfarande i butik (Playground Sthlm.)och hade en stor hatt stämplat på fotändan. Gissa om jag blev glad: Ännu en i familjen som får lära sig att Haglöfs är en hatt! Den kommer att bli kanon i pulkan i vinter! Själv har jag handlat en hel del Haglöfsprodukter under de senaste åren, då de gamla Hatt-produkterna sålts ut till förmånliga priser. Bara att tacka och ta emot som hatt-fan!
 

Avslmedl

Avslutat
Håkan K; sa:
malindo; sa:
Med en lite mini-bebis (5 kg?) och i en sàdandäringa lyx-apparat är det naturligtvis en baggis.. hur kan man fà träningsverka i baken av det?
Hon väger nog 10 kg faktiskt, lillstumpa + mes + småplock = ca 13 kg, och inte f-n vet jag hur jag lyckades få träningsvärk i baken. Helt otränad, är nog grundtipset.

/Håkan

eller så är Bokskogen i tuffaste laget för er...

/g
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
strand; sa:
eller så är Bokskogen i tuffaste laget för er...

/g

Tanken slog även mig, men tyckte det vore ofint att kläda denna tanke i ord. Dock verkar det som jag lagt min finkánslighets-ribba nàgra snäpp över en och annan övrig deltagare pà detta forum!
Mvh / Mats
 
malindo; sa:
strand; sa:
eller så är Bokskogen i tuffaste laget för er...

/g

Tanken slog även mig, men tyckte det vore ofint att kläda denna tanke i ord. Dock verkar det som jag lagt min finkánslighets-ribba nàgra snäpp över en och annan övrig deltagare pà detta forum!
Mvh / Mats
Det är kanske där skon klämmer, den starkt kuperade terrängen. Jag får helt enkelt ge upp min fjällvandrarkarriär (det blir man ju ändå inte rik på) och hålla mig till dagsturer på låglandsleder. Kanske skaffa rullator oxå? :)

/Håkan
 
Haglöfs bärstol

Håller med om att Haglöfs bärstol är rätt kass. Det där med att packpåsen slår mot ramen hela tiden är ju ytterst irriterande, och inte är den speciellt bekväm att bära heller.

Det där med packpåsen borde dock gå att fixa till själv med ganska små medel. Skall klura på det...


Peter
 
Everest?

Någon som provat Everest bärstol?
Blev lite skeptisk när jag såg den i affären men har ju inte provat på riktigt.
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.