Hänga med på lugn vintertur ?

Ska upp till Tännäs och knata "runt lite" under en tid "max 4 veckor" med början den 23/2 (fredag)
Kanske knata upp för Storvätteshågna, Helags, Sylarna, Gåsen

Inga tvång dock! kommer ha med mig hela kamerautrustningen och ta många kort och stanna och kolla på omgivningarna ofta

Kommer gå med snöskor!
Gick Grövelsjön-Tännäs på 2 dar för 2 veckor sedan..
Lagom med snö och bra is.

Någon som vill hänga med under en tid eller kanske hela turen ? tjej/kille spelar ingen roll.

Lite "brainstorming" men nu är det ute iallafall =)

Maila mig isåfall

Jag är inte intresserad av att hänga med, men jag blir lite nyfiken... Varför snöskor i stället för skidor? Jag har ytterst begränsad erfarenhet av snöskor, men den lilla jag har avskräcker verkligen...

//Anders

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Det är för mig ett annorlunda och kul sätt att ta sig fram på och man kan inte "stressa" på samma sätt som på skidor. Det är aldrig bakhalt och eftersom Jag kommer från Skåne så är man väl inte precis någon Svan på skidor

Min mail funkar inte... glömt bort att betala för domänen så om någon vill hänga med så ring
på min mobil: 0738427093
kommer va i Svenstavik på torsdag morgon och i Tännäs på fredag!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips