Hämta vatten på macken

Inte så svårt

Japp DÅ HAR VI 2
Hozelock Universalkoppling hetter den art 21-62176 ( sidan stämmer inte med vad PatrikL skriver)

Var på Hornbach och de hade 2 modeller från Gardena, en lite mindre och en mod större som jag trar man skall ha, 89 spänn

Gardena och Hozelock är 2 marknadsledande företag på området så det borde vara ganska enkelt att hitta försäljningsställe, eller intenetbeställa .

Ger mig

Japp DÅ HAR VI 2
Hozelock Universalkoppling hetter den art 21-62176 ( sidan stämmer inte med vad PatrikL skriver)

Var på Hornbach och de hade 2 modeller från Gardena, en lite mindre och en mod större som jag trar man skall ha, 89 spänn

Gardena och Hozelock är 2 marknadsledande företag på området så det borde vara ganska enkelt att hitta försäljningsställe, eller intenetbeställa .

Data folket har tydligen piskat mig i googel sökning.
Tack för hjälpen.

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.
Var på Biltema idag och hittade den här saken som är till för att montera på blandare.

http://www.biltema.se/sv/Fritid/Tradgard/Bevattning-och-Pump/Krananslutning-14023/

14-023_m.jpg

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips