Grövelsjön till Fiskebäcksstugan

Grövelsjön till Fiskebäcksstugan?
Hej är det någon som har en uppfattning om hur lång tid det tar till Fiskebäcksstugan från Grövelsjön. Jag har det som ett första stop på vägen till Fjätervålen.

HasseQ

Temp. avstängd
Hmm, är det hårda spår och du har kondis som Gunde tar det 1h. Har du taskig kondis, tung pulka och mkt snö tar det 3 dar. :)

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Nu har jag inte gått precis till Fiskebäcksstugan, men jag har skidat en del i området. Jag tycker nog att det känns som en lagom till lite längre dagstur från Grövelsjön. Sist jag var där hade dom inga spårade spår uppe på kalfjället.

Ser ut som en fin tur !

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips