Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vet inte så mycket om paddling på sydgrönland. Men kan rekomendera östgrönland. Gjorde en två veckorstur där i sommras. Solsken, nästan ingen blåst helt fantastiskt!! Vi köpte in oss på ett chartrat plan. Fixade allt själva. Inte alls så avancerat som man tror.Mer info ? Kontakta gärna mig.
MVH
Klas
Jag har åxå planerat att åka till Grönland och söker info om detta, men jag har hört att Diskobukten lär vara bättre för paddlare. Hör av dig om du har andra uppgifter.
Hej.
Läste att du var intresserad att dra til Grönland för att paddla.
Har vid två tillfällen, 1992 & 1997 padddlat tillsammans med en kompis på östgrönland.har en hel del information och tips att dela med mig.
Om du är intresserad så är du välkommen att höra av dig.
bo_palmehorn@hp.com
Känslan av att skida ut bland Svalbards till synes ändlösa glaciärer med en maximalt lastad pulka är svårslagen. Expeditionen sträckte sig över 600 ...
Claes Grundsten är främst förknippad med sina storskaliga landskapsfotografier. I Sarek – en biografi lyser dock de glättiga panoramabilderna med ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer