• Vi har ju bytt forum och det finns säkert en del att förbättra. Har du problem? Titta först i forumet Felrapporter om felet redan är känt. Om inte så kan du starta en ny tråd där. Har du förslag på förbättringar eller andra synpunkter så passar ett inlägg i Funktionsförslag bättre.

Gröna Bandet

Vad roligt att höra! Jag har inte mycket erfarenhet av just vandring och även om kroppen för tillfället är ganska sliten så har jag förhoppningsvis lyckats väcka några muskler tills det är dags. :) Den mentala biten tror jag också är den värsta. Svårt att gå och sakna nära och kära och bara nöta på dag efter dag. Men ska försöka planera in ett par möten med sambon under resans gång.Sen hoppas jag naturen ger mig tröst och upplevelser trots min ensamhet. Jag vill givetvis ha lätt utrustning, men även säker sådan. Så det blir en del riktiga kapitalinköp på sovsäck och tält. Resten blir lite mer budgetstyrt kontra vikt som det ser ut idag. Maten blir i dagsläget egentorkat mestadels för min krassa ekonomi, men kan komma att ändras beroende på framgång. Gammal köksmästare som jag är så har jag mer erfarenhet av att laga mat med pinfärska råvaror istället för att försöka torka ihop dem. :) All lycka till dig med och hoppas vi ses!

Logga in