GPS leksak

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Leksaker

När jag följer denna tråden kommer jag att tänka på uttrycket

"The difference between men and boys
is the price of their toys"

Stämmer till 100% tycker jag

/Jan

Mata inte trollen

Misstänkte att det var ett troll som varit i farten. Troll i diskussar brukar inte ses på med blida ögon då deras egentliga syfte är att starta totalt meningslösa trådar.

/Jonte Myra - prylgalen unge i vuxen kropp

Re: Mata inte trollen

Jonte Myra; sa:
Misstänkte att det var ett troll som varit i farten. Troll i diskussar brukar inte ses på med blida ögon då deras egentliga syfte är att starta totalt meningslösa trådar.

/Jonte Myra - prylgalen unge i vuxen kropp

Bra Jonte myra-RÄTT svarat Det var faktiskt ett troll jag satte igång-men det blev många som kolla för det var en fräck rubrik!
Nu återgår jag till fotbollen....:)

Troll?

Varför satte du igång just DET "trollet". Kan det inte vara så att du ändå tycker att GPS:er bara är fåniga leksaker :)

Per

Varför reta sig...

....vare sig det gäller troll som startar trådar för att provocera lite, eller för att GPS oftast är en leksak för de flesta?

Eller för den delen varför vissa går i ordentligt nedstoppad Fjällräven-uniform visavi slarvigt onedstoppad skjorta?

Med förhoppning om att de flesta som skrev sura svar på denna tråd gjorde det ur humoristiskt perspektiv. Vilket tyvärr inte alltid är så lätt att uttrycka tydligt i skrift har jag märkt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips