garmin webupdater tar utrymme

Om jag kollar i "lägg till ta bort program" i datorn och sorterar efter storlek, så ser jag att garmin city navigator europe tar upp 1884 mb utrymme. Där under står sedan på andra plats över utrymmeskrävande program garmin webupdater som tar upp 1870 mb. Mina frågor är-hur kan ett updateprogram ta så j..la mycket plats? Skulle behöva utrymme men vill ha updateprogrammet lättillgängligt.

POI Loader 6900,00 MB
Webupdater 6941,00 MB

Kan detta verkligen stämma???
När jag kollar mappen med webupdater så tar den bara 4,98 MB.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
På min maskin blir det motsvarande siffror, WebUpdater 2514 MB, POI Loader 2526 MB.
Skulle kunna ha nåt med att göra att båda ligger under mappen Garmin, som är 2.45 GB.

Alltså pekar dom ut samma filer...

okey

Okey, då är jag med. Min Garmin mapp tar upp 1,82 gb.
Thx

mikr; sa:
På min maskin blir det motsvarande siffror, WebUpdater 2514 MB, POI Loader 2526 MB.
Skulle kunna ha nåt med att göra att båda ligger under mappen Garmin, som är 2.45 GB.

Alltså pekar dom ut samma filer...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips