Går inte ner i vikt :(

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Se till att du inte äter för lite o inte ligger på svält..

Har du 20 el 30kg övervikt så kan du inte gå ner direkt i kaloriintag för din målvikt...kroppen kommer slå bakut o ställa sig på svällt..

Du får räkna på din aktuella vikt o sänka kalorierna me kanske 800 el nå..kör på de i 2 veckor o väg om dig,räkna om från din nya lägre vikt..

Första veckorna går du gå ner rätt mkt i vikt då de är vätska som försvinner..

Sen kan du kolla upp ditt zinkvärde,har du zinkbrist så är de mkt svårt att gå ner i vikt hur bra du än äter o tränar.

Kolla även upp andra värden typ järn o magnesium mm..

Bilagor

• Screenshot_20170218-200629.jpg
    Screenshot_20170218-200629.jpg
    91.6 KB · Visningar: 515
Okej, jag håller med om att min kommentar var onödig och dum, eftersom den inte tillför något här. Ber om ursäkt.
Jag tycker dock det är fel att folk som vill gå ned i vikt skal fokusera på mikronutrienter och detaljer. Zooma ut lite och se den stora bilden, gör de små förnuftiga ändringarna som man kan leva med hela livet.

Sen borde du också tänka på att vara källkritisk. Inte allt man läser på nätet är nödvändigtvis sant...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips