• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Jodå..

absolut. Ska kanske iväg nästa helg till Risveden för en kortare tur med några frilufsare:)
Vad är du sugen/nyfiken på för områden/sträckor?
 
Hej igen!
Det går bra var som helst för min del, men gärna inte så långt ifrån Göteborg. Kanske en tur på en halvdag- eller dag. Har du (eller någon annan kanske) något förslag på en kortare vandringstur?
mvh
Marika
 
Skövde trakten :)

Hej!
Söker någon/ några i Skövde trakten (behöver inte vara från skövde) som vill hänga med på en avslappnande tur med övernattning.

Är svårt att hitta någon som som bara vill njuta av naturen under en tur till fots och sedan bara njuta av en sprakande eld när mörkret faller på :)
 
Vandring i jämtlandstrakten i helgen

Hej! Vädret ser rätt bra ut här i helgen så ja skulle vilja ge mig ut å vandra lite, gärna tälta men dagstur går också bra. Jag bor i Östersund och är 26 år med hyffsad vandringsvana och fysik. Är det någon som har lust att haka på? Ja har ingen bil så ja kikade på tåg till enafors å runt snasahögarna, några andra idéer? Jag är ledig på måndag också så de funkar med.

/David
 
Göteborgstrakten

Någon som har några planer nu i helgen i Göteborgstrakten att ta en kort eller lång tur i skogen... för fika, fotografering eller bara för att få lite luft... kanske med eventuellt övernattning om man känner för det etc. Har ni egna idéer? Och vill hitta på något, men inte vill vara ensam, tveka inte att höra av er...

Mvh troswe (Tommy)
 
Naturintresserad kille

Jag är en naturintresserad kille på 24 år. På fritiden gillar jag att promenera, segla, paddla kajak eller bara sitta på en klippa vid havet och ta det lugnt. Tycker om att resa och upptäcka nya platser. Skulle vilja komma i kontakt med en trevlig tjej som man kan dela sina intressen med. Hör av er!
 
Kul idé :)

Är hyffsat nyinflyttad Uddevalla, söker efter likasinnade som gillar att vara ute i naturen, gärna tjej såklart, men goda vänner med likasinnade intressen har man aldrig för mycket av :)
Paddlar sommartid kajak, vandrar m.m. och vintertid har jag inte riktigt hittat min grej än, så är öppen för förslag :)
Kul om någon hör av sig! :)
 
pöjk på 17 sommrar

Jag är en grabb på 17 år (94:a) som är född och bor i södra Stockholm (Bagis). Gillar att åka skidor, vandra, fiska, fotografi, åker longboard, chilla och lyssna på musik (Led Zeppelin, The White Stripes m.m).
I sommar har jag tänkt att vandra Abisko- Nikkaluokta och upp på keb men polarna verkar inte vara så peppade, så skulle vara kul att träffa en brud som kanske vill hänga med :D.

skicka ett meddelande om någon är intresserad!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.