• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Stora vandringsdagen 27/4

Friskis&Svettis har stora vandringsdagen nästa söndag 27/4. Det är fritt för alla att vara med. Se Friskis hemsida för mer information. Vi ses!
 
Låter som ett bra initiativ. Hade varit roligt att lära känna lite nytt folk som inte befinner sig i ett förhållande =)
 
Jag blev upptagen.

Tråkigt nog blev jag upptagen på våren. Den 5:e och sjätte juli kan jag ordna någonting. Annmäl deltagande, så blir det en träff nära Stockholm.
 
Träff vid Björkviks brygga Lördag 5/7

Lördag 5/7 blir det träff vid Björkviks brygga Kl: 10:25 när bussen anländer. Om tillräckligt många anmäler sig i alla fall. Aktiviteterna blir anpassade efter vädret. Vandring, simmning och paddling kan vi välja mellan.

Välkommen!
 
Ny medlem här, hänger gärna med på någon aktivitet någongång.

Själv besökt krogen ett flertal gånger men det har aldrig känts riktigt rätt. Snarare rätt deprimerande att inte ha hittat någon själsfrände, tvivlat många gånger på mig själv som människa på grund av detta :( Behöver umgås med lite mer likasinnade.
 
Lördag 5/7 blir det träff vid Björkviks brygga Kl: 10:25 när bussen anländer. Om tillräckligt många anmäler sig i alla fall. Aktiviteterna blir anpassade efter vädret. Vandring, simmning och paddling kan vi välja mellan.

Välkommen!

Tjena, för en gångs skull har jag inte något annat inplanerat:) Ska försöka dyka upp!

/Kalle
 
Kartsök

Jag hänger gärna på!

Finns det någon närmare beskrivning på var Björkviks brygga ligger?

/ulraxe


Jag har åkt skridskor några gånger från Björkviks brygga (abonnerad buss).

Då Björkviks Brygga inte finns med i Kartex databas så använde jag mig av http://www2.lantmateriet.se/ksos/index.html första gången vi skulle åka dit.

Suberbra länk. Runt 1 miljon ortnamn finns med i databasen.

Edit
Nu hann någon skriva före hur man åker med SL. Det har jag noll på. Med abonnerad buss behöver man inte tänka på sådant

Per
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.