• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Att vara singel har sina fördelar och nackdelar,precis som andra situationer i livet. En problem för oss som hellre är ute än inne på krogen, där det förövrigt är tunnsått med friluftsmänniskor. Är att kärleken får stå tillbaka. Därför föreslår jag att vi bildar friluftssinglarnas klubb här på utsidan. Vi arrangerar friluftsaktivitetrer av typ vandrig, paddling, skridsko med betoning på umgänge. Kanske ett krogbesök efteråt som vi kan kalla afterhike.
Om du har intresse för det här, så låt mig få veta!
Arne.
 
lät ju ej helt dumt...

En mycket trevlig idé! Kan väl dock se en risk att 95 andra killar å endast 5 damer är inne på samma linje. =)

Skulle iaf vara trevligt att få utbyta lite erfarenheter med andra naturälskande människor!
 
OK, om initiativet handlar om friluftsliv är jag med. Men är det bara en förtäckt datingservice så föredrar jag annat.
 
Kör på det. Jag är på.
En snabb titt på era profiler säger mig att det är många stockholmare som är intresserade. Själv bor jag i Västerås. Nära nog.

Får bara ta och hitta på nån aktivitet. För att det ska bli nåt av med det hela borde det nog vara nåt enkelt, typ en pubkväll eller nån enklare paddling eller vandring i närområderna.
 
Ganska positivt.

Intresset lutar åt att en klubb kommer att bildas:). Jag ser verkligen fram emot att träffa nya friluftsvänner.
Det har framförts några frågor om en eventuell klubb för friluftssinglar. Jag kan inte svara på någonting, eftrsom klubben inte existerar ännu. Den blir ju vad vi gör den till och jag kräver inte att ha någon funktion som ledare. Faktum är att jag gärna ser någon annan hugad friluftsmänniska vid rodret. Sätet för klubben är inte viktig. Vi organiserar det som lokala sektioner där intresse finns. Kan en klubb ha sitt säte på internet?
/Arne.
 
7 personer, vi kan snart starta ett unikt parti om vi vi vill. Sätet skall vara cyberymden och möten skall hållas IRO (In Real Outside) :)
 
Inte precis singel, har två flickvänner och en del andra sötnosar men i mitt hjärta finns det alltid plats för fler.

Hoppas det blir nått, om inte annat får man ju alltid en anlidning att komma ut!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.