• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Håller med. Grym vandring!

Hakar gärna på nästa gång, även om vi nog kom överens om att vi är alldeles för uppbokade hela bunten.
 
johre; sa:
Håller med. Grym vandring!

Hakar gärna på nästa gång, även om vi nog kom överens om att vi är alldeles för uppbokade hela bunten.
Suck, ja, kalendern lämnar inte så mycket tid över...
Men jag föreslår sista helgen i oktober :)
 
Re: Kebtur eller otur

Preliminärt så ser den 28:e - 29:e oktober bra ut. Någon frivillig att plannera?

Förhoppningsvis har jag fixar bränsleslangen på köket till dess.

Casi
 
re: Hur kommer jag med?

Vi kör just anarkistiskt enligt kaosteorin i Stockholm.

Just nu finns det förslag om paddling på lördag, förslag om sista helgen i oktober och ett förslag om vandring på Roslagsleden utan tidpunkt.

Det är upp till vem som att bestämma tid och plats som sedan kan läggas ut på kalendrariet här på utsidan.

Välkommen
Casi
 
Re: Undvika kaos.

> Om du vill undvika kaos, så finns en yahooklubb för oss, med kalender och andra finesser.

Ju fler kalendrar, ju mer kaos, så jag rekommenderar den som finns här på utsidan. Det innbär också att de som inte hittat detta inlägg kan se vad som pågår.

Mvh Casi
 
Kalender

Självklart kan vi använda kalendern här också, men den är inte speciellt praktisk, på det sättet att den inte kan användas i diskussionen. Annars håller jag med om att en plats för allt som intresserar varje individ är det mest praktiska, och det går ju att ordna med prenumeration och andra finesser.
Jag vill uppmana alla som har vårt intresse i denna diskussionstråd att både ta ansvar för egna initiativ och att framföra önkemål om aktiviteter.

från Läggesta, gå förbi Visnaren och vidare till Laxne eller Skottvång första dagen. Där finns fina tältplatser, annan övernattning , hotell och livsmedel, bussförbindelse för de som bara vill vara med ena dagen. Andra dagen är det lämpligt att gå till Mölnbo för hemfärd. Naturligtvis tar jag ansvar för utfärden, om tillräckligt mänga anmäler deltagande.Ett förslag för helgen 28-29 oktober är att starta Observera att här är det valfritt att gå med full utrustning, utan packning, eller bara vara med ena dagen.
Arne.
[Ändrat av Arne L 2006-10-06 kl 10:44]
 
Hur långt?

Hur lång är den rutten du har föreslagit?

Varför inte ge förslag på tidpunkt och sätta upp i kalendern och se hur många som kan hänga på.

Ev är jag uppbokad den helgen med annat.

Mvh Casi
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.