• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

friluftsliv och barn

Hej!
Vi är ett par på runt trettio med en dotter på 1½ år. Vi söker några som bor i Skåne (själva bor vi i Hässleholm) som vill vandra, paddla m.m. hela familjen. Vi är öppna för både dagsturer och längre utflykter med övernattning.
Vore kul att hitta några som också vill!
 
Hej!

Vi hade gärna följt med men tyvärr bor vi i Skara-trakten. Synd att det verkar vara så svårt att hitta andra familje-friluftskompisar.

Lotta
 
Ledsjö och Virre

Mitt förslag är att ni kollar med friluftsfrämjandets lokalavdelningar, eller går med själva, eller sätter ut annons i lokalpress eller på andra anslagstavlor. Lycka till!
 
Uteliv med barn!

Tjenare!
Jag är själv snart trettio och min sambo är lite över trettio. Vi har två barn, 4 resp 2 år. Vi bor utanför Vånga (nord ost kristianstad) med fantastiska möjligheter att både vandra och paddla. Vi är med på det mesta som har med friluftsliv att göra.
 
Uteliv med barn

Hej!
Vad kul att det finns fler som också vill kombinera friluftsliv med barn. Vad gör ni för något? Vi har inte varit så avancerade med vår dotter än. Gått några dagsturer, varit på fjällsemester samt campat två nätter.
 
Uteliv med barn

Hej!
Vad kul! Vad hittar ni på för något tillsammans?
Vi gillar att cykla både små och längre turer. Innan vi fick Tess (vår dotter) cyklade vi skånekusten runt ett år t.ex.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.