Forumkniv - EKA Swede 92

Nä, det är väl dags att få lite fart på den här tråden igen :)

Jag har fortfarande inte hört något om leveransdatum från EKA, men innan vi pratar leverans, tycker jag att det är en idé att vi pratar gravyr. Det som har nämnts tidigare är mitt försök till sammanställning från enkäten. Det försöket gjorde jag här, och resultatet fick jag till följande:
"[Utsidans logga] forumkniv 2013 x/yy"

Troswe gjorde ett förslag med bild här. I text innebär det:
"[Utsidans logga] utsidan.se 2013
[forum-nick] x/yy"

Om det finns fler förslag som ni vill ha med i en omröstning (tänkte skapa en enkät för det här när vi har några konkreta förslag) så hojta till.

För övrigt kan jag tala om att det för närvarande är 15 knivar betalda. Om det är någon som är intresserad av att hänga med på detta så går det bra att säga så här. Men själva anmälan görs genom att skicka ett mail till mig och skriva forumalias, namn, adress, telefonnummer och emailadress. Jag skickar då kontouppgifter i retur där ni kan sätta in 500 kr för kniven.
__
Gott slut på 2012!
Fredrik
 
Fredrik - jag har skickat ett mail om kniven...

Ang. gravyr vore det kul att få med aliaset om det går att få snyggt på ytan som finns tillgänglig, annars räcker det nog med första förslaget!
 
Fredrik - jag har skickat ett mail om kniven...

Ang. gravyr vore det kul att få med aliaset om det går att få snyggt på ytan som finns tillgänglig, annars räcker det nog med första förslaget!

Såg det, tackar!
Tack för din input om gravyr. Tar inte det som ett nytt förslag utan som en förstärkning av de två befintliga.
__
Fredrik
 
Gravyr

... och resultatet fick jag till följande:
"[Utsidans logga] forumkniv 2013 x/yy" ...
Gott slut på 2012!
Fredrik

@omnes
Ditt förslag räcker för mig och när mina barn/barnbarn ärver kniven är de absout inte intresserade av mitt forumalias.

Så logga + årtal och ev något sorts nummer är mitt förslag.
.
 
@omnes
Ditt förslag räcker för mig och när mina barn/barnbarn ärver kniven är de absout inte intresserade av mitt forumalias.

Så logga + årtal och ev något sorts nummer är mitt förslag.
.

Haha, antagligen inte :)

Troswes förslag tycker jag är bra.

Thure

Trodde nog att du skulle tycka det :)

Hur som, så tar jag inte dessa som några nya förslag, utan bara lite puffningar. Så om det är någon som har något nytt förslag får de gärna lägga fram det. :)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.