Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Började lite siktigt på en långur niv oxå, Kunde inte hålla mej. Dom kommer att bli rätt tingliga oxå, med det tunna stålet. :)

Seved

Aktuellt

Äventyraren Tim Marklowski – stora bedrifter och liten miljöpåverkan

Tim Marklowski vill utmana bilden av de stora outdoor-äventyren. Under 2025 gjorde han flera extrema turer – med minimala CO2-utsläpp.

Vinn två par handskar från Hestra!

Vi tävlar ut två härliga vinstpaket med två par handskar vardera: ett i juniorstorlek och ett par av Hestras populäraste skidhandske i vuxenstorlek.

Grattis Utsidan – en av Sveriges äldsta webbplatser har fyllt 30!

2025 fyllde Utsidan 30 år. I årets sista intervju pratar vi med grundaren Christer Lindh om hur sidan kom till, dess historia – och framtid. 10 kommentarer
Så nu är dom korta forumknivarna grovslipade och loggan på väg. Den blev 6 mm hög och 34 mm lång. Jag hade egentligen velat ha den lite högre men då skulle den bli 75 mm lång så det funkade inte så bra.

Seved

Japp jag är på jobbet så jag fixar det imorron. Nålen sitter på vänstersidan pekar åt nordöst någon mm högre än texten. Utsidan forumkniven 2010

Seved

Ha ha japp det fixar vi. En liten liten bild :). Men nu får den bli så, för annars skickar hon nog Bin ladin eller Obama eller liknande på mej.

Seved

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips