Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Jag antar du med "din forumsida" avser den sida man kommer till med hjälp av ett klick på ditt namn. Tyvärr hittar jag inga artiklar där. Där finns presentation, bilder, karta, alla inlägg men inga artiklar så vitt jag kan se.

/Anders

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Jag antar du med "din forumsida" avser den sida man kommer till med hjälp av ett klick på ditt namn. Tyvärr hittar jag inga artiklar där. Där finns presentation, bilder, karta, alla inlägg men inga artiklar så vitt jag kan se.

/Anders

Japp det är det jag menar. :) sen ser du nån länk som heter artiklar eller dyl.

Seved

nix

detta ser jag när jag klickar på din profil

Bilagor

• seved.jpg
    seved.jpg
    42.4 KB · Visningar: 324
Det står att man ska trycka fram publicerad när man är klar. Men det alternativet finns inte. Kanske jag måste vara guldmedlem för få skriva artikel.

Seved

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.