Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Seved, hur blir det?

Har försökt få ett hum om hur "forumkniven" slutgiltigt kommer att se ut genom att dels försöka läsa denna långa tråd, dels genom att läsa på din hemsida.
Jag orkar inte lusläsa denna tråd, den är alldeles för lång!
Kommer "forumkniven" att läggas ut på hemsidan när den är klar för försäljning? Blir det en begränsad upplaga alternativt göras på beställning?

mvh Lars

Har försökt få ett hum om hur "forumkniven" slutgiltigt kommer att se ut genom att dels försöka läsa denna långa tråd, dels genom att läsa på din hemsida.
Jag orkar inte lusläsa denna tråd, den är alldeles för lång!
Kommer "forumkniven" att läggas ut på hemsidan när den är klar för försäljning? Blir det en begränsad upplaga alternativt göras på beställning?

mvh Lars

He he den har blivit lite lång :) tråden. Den här omgången blir det 10 st av den korta och fyra av den långa. Sen kan jag göra fler men det tar lite tid att skära dom och få färdigt dom. Nej jag har inte skrivit nåt på hemsidan, för att det är bara genom forumet som det går att beställa dom. Det går alltså att beställa fortlöpande och. Om jag minns rätt så är det 5 små beställda och två stora.

Seved

Här är ni som beställt, om det är nån jag glömnt så säg till.

LITEN.
1 dePaul
2 Supergeten
3 Monikaka
4 H.Ivarsson
5 Gustav

STOR
1 dePaul
1 Peter 1959
2 BZ120

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev