Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Jag har skummat igenom sidorna nu, vilken monstertråd!

Det verkar helt klart intressant med en "Utsidan-kniv", det här kommer jag att hålla ett närmare öga på :)

Men vilka designer blev det? Posta båda vettja!

Dom här två blev det :)

Frslag.gif

Forumkniv.gif

Seved

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
jamenjamenjamen

nu bidde jag sådär sprittandes glad igen... vicket västgötaklimax när man gick in i tråden.
Hur går det Seved? Känn ingen press, men snart exploderar jag :)

BZ/

Ha ha jasså :). Det låter ju bra.

Han har inte börjat skära än tror jag. Jag har inte pratat med han på nån vecka. Jag ska höra med han.

Seved

Ja sorry. Han har inte hunnit än. Det blir så när han gör det på fritiden. Jag kan ju anlita en här hemma, men då fördyrar det de hela ganska mycket. Skärningen på bägge modellerna går nog till 2500:- Ungefär.

Seved

Ja det är skit tråkigt att vänta, jag tycker likadant :(. Men custom branchen är sån. Jag väntade 3 år på att få ett gevär. Men det där vet du väl redan. Jag vart skitsur på honom. Men nu förstår jag honom bättre.

Seved

Ja det är skit tråkigt att vänta, jag tycker likadant :(. Men custom branchen är sån. Jag väntade 3 år på att få ett gevär. Men det där vet du väl redan. Jag vart skitsur på honom. Men nu förstår jag honom bättre.

Seved
Ja, det förstår jag mycket väl. Min morfar väntade i 15 år på en custom Holland-Holland ;). Den snodde förståss mina kusiner :(.

~Paul~

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips