Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Jag har skummat igenom sidorna nu, vilken monstertråd!

Det verkar helt klart intressant med en "Utsidan-kniv", det här kommer jag att hålla ett närmare öga på :)

Men vilka designer blev det? Posta båda vettja!

Dom här två blev det :)

Frslag.gif

Forumkniv.gif

Seved

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
jamenjamenjamen

nu bidde jag sådär sprittandes glad igen... vicket västgötaklimax när man gick in i tråden.
Hur går det Seved? Känn ingen press, men snart exploderar jag :)

BZ/

Ha ha jasså :). Det låter ju bra.

Han har inte börjat skära än tror jag. Jag har inte pratat med han på nån vecka. Jag ska höra med han.

Seved

Ja sorry. Han har inte hunnit än. Det blir så när han gör det på fritiden. Jag kan ju anlita en här hemma, men då fördyrar det de hela ganska mycket. Skärningen på bägge modellerna går nog till 2500:- Ungefär.

Seved

Ja det är skit tråkigt att vänta, jag tycker likadant :(. Men custom branchen är sån. Jag väntade 3 år på att få ett gevär. Men det där vet du väl redan. Jag vart skitsur på honom. Men nu förstår jag honom bättre.

Seved

Ja det är skit tråkigt att vänta, jag tycker likadant :(. Men custom branchen är sån. Jag väntade 3 år på att få ett gevär. Men det där vet du väl redan. Jag vart skitsur på honom. Men nu förstår jag honom bättre.

Seved
Ja, det förstår jag mycket väl. Min morfar väntade i 15 år på en custom Holland-Holland ;). Den snodde förståss mina kusiner :(.

~Paul~

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips