Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Idag kom ämnena till bladen. Men dom på bussgods ringde 12,10 när dom stänger 12,00 :( så jag får hämnta dom imorron.

Seved

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.
Här kommer några halvbra i handen bilder.

Seved

Korter-forumkniv.gif

Korter-forumkniv1.gif

Ser mycket bra ut. Så här i efterhand så kan man kanske tycka att handtaget på den stora kniven kunde varit något längre. Men men, det är småpetitesser.

Kanon allt som allt. Än så länge vill säga ;).

~Paul~

Ser mycket bra ut. Så här i efterhand så kan man kanske tycka att handtaget på den stora kniven kunde varit något längre. Men men, det är småpetitesser.

Kanon allt som allt. Än så länge vill säga ;).

~Paul~

Skaftet på den långa är 110 mm framför parerskyddet. :)

Jag tycker att skaftet på den korta känns riktigt riktigt bra faktiskt. Imorron eftermiddag ska jag börja borra för skaften.

Seved

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips