Ja, det är snyggt. Hoppas att fler har lust att uttala sig?Ja typiskt. Varför kunde jag inte vara tysthe he. Ja jag håller med. Men reliefer blir lite dyrare. Man skulle kunna ha två färgad G10.
Seved
~Paul~
Ja, det är snyggt. Hoppas att fler har lust att uttala sig?Ja typiskt. Varför kunde jag inte vara tysthe he. Ja jag håller med. Men reliefer blir lite dyrare. Man skulle kunna ha två färgad G10.
Seved
Är det kanske också dags att tinga ett lågt nummer?
Om du har lust att sätta upp mig på en sådan lista så väljer jag självklart nummer 1. Jag antar dock att den är reserverad till dig? I så fall nöjer jag mig med nummer 2.![]()
~Paul~
Är det kanske också dags att tinga ett lågt nummer?
Om du har lust att sätta upp mig på en sådan lista så väljer jag självklart nummer 1. Jag antar dock att den är reserverad till dig? I så fall nöjer jag mig med nummer 2.![]()
~Paul~
Du kan få nummer 1 depaul. Det är okey. Och supergeten 2.
Seved
Låter kanon. Tackar för det!!Du kan få nummer 1 depaul. Det är okey. Och supergeten 2.
Seved
Haha, ja det är jag tämligen säker på. Faktum är att om jag fick välja mellan 10 cm och 8 cm i bladlängd så skulle jag välja den kortare versionen eftersom den går att bära i fickan. Låter kanske konstigt i mångas öronNice!
...Lite trist med 80mm men det ska välan gå att skära nån korvskiva eller nåt med den![]()
Låter kanon. Tackar för det!!
~Paul~
Jag röstar på nr 1 eftersom greppytan de facto är större än på de övriga två. Allt som oftast finner jag nämligen greppet på mindre knivar vara alltför delikat.
~Paul~