Förvaring havskajaker nära Essingen

Jag söker förvaring för 2 havskajaker i Stockholm- helst nära Stora Essingen där vi bor. Det är 2 plastkajaker så de är tåliga - kan lastas på varandra om så behövs! tips mottages tacksamt från 2 norrlänningar! :) Anna o Ola

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Om jag var er hade jag kontaktat en flyttfirma, och få hjälp med detta. Även om det inte hade varit jättekrånligt att göra själv, så vet jag ju inte vad ni har för bil och sånt, om ni ens kan förflytta dem själva! Men finns inte det alternativet, så blir ju flyttfirma inte jättedyrt om det bara tar typ 1h eller två, om det är något som måste göras ändå. Angående förvaring så lär det gå att googla hyfsat lätt! Eller annars i typ ett förråd, de brukar vara rätt rymliga och få plats med kajaker där! Lycka till

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips