föredetta skf:s kebkurs

Efter att kebkursen blev inställd förra året (2009) så tänkte jag ragga lite folk på utsidan som är
sugna på att gå denna utbildning som förhoppningsvis blir av i sommar.
Förra året var det planerat att vara v. 28-29.
Tänkte kontakta Arctic Guides som håller i denna utbildning för att se om det redan nu
är några som är intresserade.

Hej jag är väldigt intresserad,hur funkar det med tidigare klättrings erfarenheter,har gått en klippklättrings kurs men det var 2år sen,har inte klättrat sen dess,pågrund av barn och husbygge.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Du ska kunna leda 4 trad samt klättrat ett tag, tror det är två säsonger. (vet ej om det är trad två säsonger eller allmänt.)
Samt ha kunskaper som man lär sig på fortsättningskurs klippa, jag har dock inte gått några kurser, så jag vet inte exakt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips