Fodral till Etrex?

Hej!

Vet någon webb-adressen till en svensk försäljare av fodral/väska till Garmin Etrex? Har inte hittat någon bra med priser/bilder.

Tack på förhand.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jaha, finns det olika "modeller" av Etrex? Hur ser styrpinnen ut? Vad fyller den för funktion? Hittar ingeting på min som kan liknas vid en styrpinne.

Hittar dock ingenting hos Friluftsbolaget.

/ Stefan

Förvirrat

Ojoj, nu blev det litet snurrigt... :)

Jag vet att det finns olika modeller av eTrex, jag har Basicmodellen, men enligt bitings inlägg verkar det finnas olika modeller av MIN modell! :)

Biting, kan du förtydliga det där med "styrpinnen"?

Tack
/ Stefan

Fodral

Steffo!
Eftersom jag köpte fel fodral först (jag har en Vista, med styrpinne) så har jag alltså ett fodral som förmodligen passar din modell, det trista (för dig) är jag gjorde ett hål för styrpinnen i fodralet, men tror du att du kan leva med det, så kan jag skicka fodralet till dig. Maila i så fall din postadress till mig via emailfunktionen här i forumet... så lägger jag det på lådan...

/Peter

*Pling*

Nu ramlade polletten ner! :)

Det är alltså en joystick! Hehe, kommer ihåg när min mor brukade kalla joysticken till Amigan för "styrpinnen" :)

Jag är alldeles för inskränkt i mitt tilltrasslade svengelska ordförråd.

Tack alla, och Peter - drar ett mail till dig.

/ Stefan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips