• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fjällräven Classic

Är det någon som tänker gå Fjällräven classic 29 juli-5 augusti mellan Kvikkjokk-Abisko?
Skulle vara kul att slå följe med någon/några längs vägen. Jag och Jocke från Malmö delar tält, vi har även fixat tågbiljetter och anmält oss till vandringen.
Om någon känner sig ensam kan vi ta ett större tält eller bara slå följe nån sträcka.
 
Kolla här

StefHan; sa:
Är det någon som tänker gå Fjällräven classic 29 juli-5 augusti mellan Kvikkjokk-Abisko?
Skulle vara kul att slå följe med någon/några längs vägen. Jag och Jocke från Malmö delar tält, vi har även fixat tågbiljetter och anmält oss till vandringen.
Om någon känner sig ensam kan vi ta ett större tält eller bara slå följe nån sträcka.

Frågan är ställd tidigare här:
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=33447

Sen kan du läsa här om annat när det gäller Classiq:
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=33213

http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=31851


Glöm inte bort forumet på Classiqs egen hemsida.
Själv:
Har jag planerat att starta i Första Startgrupp.
planen är att gå på 3 dagar.
Går för närvarande själv, men om någon går i samma tempo som jag så kan man ju slå följe.

MVH
Krister kollberg
 
Hej kompis

Jag har också beslutat mig för att delta i "tävlingen".
Jag hoppas att jag kommer att kunna vandra fram genom terrängen med de som håller mitt tempo. Håll ögonen efter en tjej med en liten svart labrador så kanske vi kan ta följe. När startar ni?
/Mia
 
Hej hej

Hej Mia
Jag ska vandra med Jocke som du oxå skrivit till. Jag tror vi startar vid tre tiden och planerar gå sträckan på fem dagar. Du får jättegärna hänga på oss. Har egentligen ingen koll på hur fort det kommer att gå, men vi måste avverka mellan 2 och 2,5 mil om dan för att hinna med, så lite fart på pinnarna får man nog ha. Svara på sh71@spray.se så kan du få mitt mobilnummer, ifall du vill hitta oss....
Var kommer du ifrån?
Ha det
 
Hej Mia!

Såg ditt innlägg=)......jag ska också vandra med ,´min lilla vovve=) kommer pinna på så så fort jag kan=) startar 0.00, 31/7......Vi kanske ses! Mvh Rosanna
 
Hej vandringskompisarna

Jag kommer enbart ha tillgång till nätet i morgon, sen ska jag ladda upp med en vecka beachvolleyboll och befinner mig i internettfri zon (= semester). Mitt tåg kommer i dagsläget upp strax efter kl 15 men jag ska försöka ändra biljetten till ett tidigare tåg. Alltså startar jag troligen kl 15 (om inte befinner jag mig i startfållan kl 19.00 och trampar på så långt jag orkar). Vill ni hänga på mig och min hund kan ni väll skicka ett sms eller slå en signal (0705 82 80 21). Ni kan även hålla utsikt efter en liten smal svart labrador och dess matte med långt ljust hår (svart väska). Sådan hund sådan matte, även jag är ganska liten.

Hoppas vi ses på fjället eller på festen efter.

/Mia

R - Vad har du för hund, tik eller hane?
S - Jag svarar dig på din mejl.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Nybörjare från falun Fjällräven classic Reskompis 1
Mc Gyver Fjällräven Classic Reskompis 8
Annepnn fjällräven classic Reskompis 8
jocke5 fjällräven classic Reskompis 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.