fjällräven c

vet ej va ja ska ha för skor/kängor ja har en packning på ca 9kg o ja hade tänkt mig att försöka att gå fort!!!!skriv gärna ner om ni har några bra sidor me skor/kängor

Ju fler ingångsvärden du ger desto större möjlighet finns det att ge bättre råd.

Årstid, plats/område, total längd som ska gås, hur långt från torkmöjligheter så som stugor och liknande, hur går du som person. hur mycket väger du själv, gamla skador eller liknande som kan spöka, prisutrymme/budget på kort och på lång sikt...

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
utan att vara dryg.

Så antar jag att det är fjällräven classic som är den planerade vandring. således är förutsättningarna förutom ekonomi osv klarlagda. 11 mil start 7 aug. sen överlämnar jag med glädje tips om skor till mer kunniga personer.
Själv har jag ett par meindel island pro som tar mig fram överallt(nästan;)), dock inser jag ju att om man ska hålla riktigt högt tempo så torde pga vikten vara olämpliga...?

/Oskar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips