filmer på nätet om utrustning

hej alla!

ville bara säga att jag hittat en ganska bra svensk sida som har lite gratis videoklipp om friluftsliv och utrustnings-recensioner. kolla in den här filmen t.e.x.:

http://www.klaraav.se/backpacking-talttest-big-agnes/

hoppas tipset uppskattas! jag ska köpa tält i dagarna och har kikat igenom de hör filmerna och de har faktiskt hjälpt mig lite då jag inte vet så mycket och inte är så erfaren egentligen.

ha det bra!

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Den som addar där intygar, men var har vederbörande "hittat" den? För mig verkar det om än roligt vara lite Vilda Västern....Skribenter blir inte automatiskt bra presentatörer...skådisar är oftare bätte och sen finns det ju en och annan militär stjärna...som undantag.
//J

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips