Erfarenhet av Robson paddlar...?

  • Trådstartare jonasgillenstrand@telia.com (Jonas Gillenstrand)
  • Start datum

jonasgillenstrand@telia.com (Jonas Gillenstrand)

Gäst
Tittade på Orust kajakcenters hemsida och såg deras nya Robson paddlar.... Jag undrar om det är någon som har provat dessa och vill dela med sig av sin erfarenheter...?? Ris och ros mottages tacksamt....


Mvh Jonas Gillenstrand
 

Peter Svensson

Gäst
Positiv efter kort provtur

Tjena!


Jag har provat Robson paddeln (med stort blad) på Orust kajak under en kort tur, mycket kort, men jag blev väldigt sugen på den och kommer att försöka pröva den mer. Lättheten är alltid ett plus. Jag gillade även känslan i den. Men jag rekommenderar dig, som alltid med nya prylar, att pröva den först innan du köper den.


Peter
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.