En kniv(ig) fråga?

det e egentligen emot mina principer men jag måste nog erkänna att jag små-dregglat över en tormek-slip det sista.. det kanske vore nått..
 
Zeeke; sa:
Jag tyckte det passade bra till din kommentar som innehöll mycket skit.
OK. Kan du i så fall kommentera mitt inlägg som innehöll den här skiten? På vilken/vilka punkter är vi inte överens? Jag skulle vilja höra din åsikt i sakfrågan? ;)

~Paul~
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
-PaTRiC-; sa:
det e egentligen emot mina principer men jag måste nog erkänna att jag små-dregglat över en tormek-slip det sista.. det kanske vore nått..
Jo, jag förstår. Tyvärr är det det där med pengarna. Jag har haft en Tormek en kort period och gjort mig av med den eftersom jag inte tyckte att den "försvarade sin plats" när jag väl lärt mig att slipa på frihand.

~Paul~
 
dePaul; sa:
Zeeke; sa:
Jag tyckte det passade bra till din kommentar som innehöll mycket skit.
OK. Kan du i så fall kommentera mitt inlägg som innehöll den här skiten? På vilken/vilka punkter är vi inte överens? Jag skulle vilja höra din åsikt i sakfrågan? ;)

~Paul~
Jag håller med dig i allt vad jag kommer ihåg. Det var därför jag tyckte det låg mycket i vad du skrev. (Möe skit i de). Samtidigt var det en vits då du använde ordet skit upprepade gånger.

Påstår du att du inte fattar nu så tror jag du driver med mig.
 
Zeeke; sa:
Jag håller med dig i allt vad jag kommer ihåg. Det var därför jag tyckte det låg mycket i vad du skrev. (Möe skit i de). Samtidigt var det en vits då du använde ordet skit upprepade gånger.

Påstår du att du inte fattar nu så tror jag du driver med mig.
Sorry,

Man kan vara lite trög en fredag kväll ;). Hm, skall kanske redigera mina inlägg lite noggrannare.

~Paul~

PS Insåg inte att jag använde ordet "skit" så många ggr.
 
dePaul; sa:
Zeeke; sa:
Jag håller med dig i allt vad jag kommer ihåg. Det var därför jag tyckte det låg mycket i vad du skrev. (Möe skit i de). Samtidigt var det en vits då du använde ordet skit upprepade gånger.

Påstår du att du inte fattar nu så tror jag du driver med mig.
Sorry,

Man kan vara lite trög en fredag kväll ;). Hm, skall kanske redigera mina inlägg lite noggrannare.

~Paul~

PS Insåg inte att jag använde ordet "skit" så många ggr.
Suck... jag började bli orolig. Och det är inte roligt alls.
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Zeeke; sa:
dePaul; sa:
Zeeke; sa:
Jag håller med dig i allt vad jag kommer ihåg. Det var därför jag tyckte det låg mycket i vad du skrev. (Möe skit i de). Samtidigt var det en vits då du använde ordet skit upprepade gånger.

Påstår du att du inte fattar nu så tror jag du driver med mig.
Sorry,

Man kan vara lite trög en fredag kväll ;). Hm, skall kanske redigera mina inlägg lite noggrannare.

~Paul~

PS Insåg inte att jag använde ordet "skit" så många ggr.
Suck... jag började bli orolig. Och det är inte roligt alls.
Sorry... jag är uppväxt i Göteborg. Vitsarnas hemstad.
 
Zeeke; sa:
Sorry... jag är uppväxt i Göteborg. Vitsarnas hemstad.
Nu skäms jag verkligen. Det är jag med
redface.gif


~Paul~
 
Uppfödd i Göteborg?! DET är väl inget att skämmas för ;) [/QUOTE]Nej inte det, utan att jag inte fattade ditt skämt. :)

~Paul~
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.