Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag hade tänkt mej råd om något slags antistatbehandling men är väl ändå som senaste bl.a. säger att plast är plast så. När nuvarande Haglöfs är utslitna så blir det att se sig om efter ylle. Hoppas de är lika lätta som fleece. Finns det också ylleställ av 100% ylle?
Vad gäller vik/värme relation så finns det inget som klår två av mina stickade tröjor, mormors fabrikat. Jag skulle nog säga att det är den bästa saken du kan få tag på, sen om man har nogon så är nog duktig på att sticka så tunt och kan få tag på sådan speciell ull är ju en annan fråga. Tyvvär använder jag inte mina så mycket för de är för varma.
Om du mer är ute efter någont som ska vara närmats huden så kan man ju bara säga SIDEN! Bättre finns inte, jag har fått låna sötnosens brallor och måste bara he egna, jag är fast så att säga.
1 juli. Startskottet.
Det var då jag tog första steget mot att bestiga alla Norges 2000-meterstoppar – 377 stycken – på ett år. Genom sommar, höst, ...
I somras gjorde jag en solovandring genom naturreservatet Kvikkjokk-Kabla fjällurskog. En fin tur i landets mest orörda urskog och vidare upp på det ...
6 kommentarer
Med start I Vaisaluokta (båt från Ritsem) vandrade jag en del av Nordkalottleden till Sulitjelma i Norge. Därifrån gick jag söderut genom Junkerdals ...
1 kommentar
Ett stenkast från den italienska gränsen ligger den lilla rivieran. Kantonen Ticino packar en svårslagen mix av Alpernas berg och tropisk riviera, ...
2 kommentarer
”Jag vill inte åka hem”, sa Dana till kameran. ”Det är något med Sverige som är svårt. Jag kan inte förklara det.”
Jag gjorde de sista intervjuerna ...