Ekströms pulverkräm

Jo, jag har även funderat på musli och torrmjölk. Testade hemma och det var ju klart ätbart!

Göra själv rekommenderas. Då kan du få till riktigt goda blandningar, fast kanske det du testade..?
Honung är en god smaksättare att ha med, liksom torkade hallon eller jordgubbar (bären finns att köpa som s k raw food) :).

//J
 
Jag kickar igång tråden igen genom att meddela att jag hörde på Coop Forum att Ekströms har slutat med sina pulverkrämer!

Så nu letar jag efter en ersättare till denna fenomenal produkt, som tydligen jag var en av få som fortfarande gillade...

EDIT: Nu ser jag på Ekströms hemsida att de har produkterna kvar. Så om det är så att Coop Forum har slutat med dem så letar jag nu efter en butik som säljer dem. Jag ska kolla med de andra stora butikerna imorgon!


/Andreas
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jag kickar igång tråden igen genom att meddela att jag hörde på Coop Forum att Ekströms har slutat med sina pulverkrämer!

Så nu letar jag efter en ersättare till denna fenomenal produkt, som tydligen jag var en av få som fortfarande gillade...

EDIT: Nu ser jag på Ekströms hemsida att de har produkterna kvar. Så om det är så att Coop Forum har slutat med dem så letar jag nu efter en butik som säljer dem. Jag ska kolla med de andra stora butikerna imorgon!


/Andreas

Köpte härom veckan på ICA Kvantum. Tror bestämt att ICA Maxi också har det. Så du kan nog andas ut ;)
 
kräm på vintern

Råkade köpa fel en gång efter lite snabbshopping så vi hade med oss kräm på midvintertur, vispade efter recept på termosvarmt vatten och fick varm kräm till lunch, nice. Men snabbt kallnade krämen i den 30 gradiga kylan och då blev det slush och sedan isglass, inte så gott;-)

Men på sommarn är det trevligt!
 
Råkade köpa fel en gång efter lite snabbshopping så vi hade med oss kräm på midvintertur, vispade efter recept på termosvarmt vatten och fick varm kräm till lunch, nice. Men snabbt kallnade krämen i den 30 gradiga kylan och då blev det slush och sedan isglass, inte så gott;-)

Men på sommarn är det trevligt!

Nice :)

/Andreas
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Brukar vispa ihop en kall påse att ha på gröten till frukost också

Skickat från min Sony Tablet S via Tapatalk 2
 
Jag kickar igång tråden igen genom att meddela att jag hörde på Coop Forum att Ekströms har slutat med sina pulverkrämer!

Så nu letar jag efter en ersättare till denna fenomenal produkt, som tydligen jag var en av få som fortfarande gillade...

EDIT: Nu ser jag på Ekströms hemsida att de har produkterna kvar. Så om det är så att Coop Forum har slutat med dem så letar jag nu efter en butik som säljer dem. Jag ska kolla med de andra stora butikerna imorgon!


/Andreas

Nu har det nog hänt ändå. Finns inte på ekströms hemsida längre, och inte i nån butik jag kollat i...
Så - finns det någon ersättare..?
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.