deltagare till långcykling ?

Hej.
Går i funderingar till kommande långcykling. Har planerat avfärd kring Sep-Okt 2005. Troligen blir det en solo-tur men finns det fler som går i samma planer så kanske vi kan styra upp något. Främst intresserad av Afrika, men även Sydamerika och eventuellt Kina är av intresse. Som ni märker är det forfarande ganska öppet var jag hamnar. Det är det oroliga läget i Afrika som avskräcker lite att sticka dit så som Eric gjort.

Finns det fler som går i liknande planer så släng gärna iväg ett mail. ted-albertsson@home.se

Planerna har klarnat och snart bär det av till Afrika

Nu börjar det närma sig avfärd. Kommer cykla från Sydafrika till Kenya med start i början på mars. Om någon vill följa med hela eller delar av vägen så kontakta mig gärna så kan vi mötas längs vägen.

För mer information om resan så finns det en sida med kontaktinformation och detaljer kring mina planer:

http://www.stray.nu

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Intressanta bilder

Mycket roligt att ta del av dina erfarenheter. Kommer du att lägga ut dagbok och längre texter också? Posta gärna här när du kompletterar hemsidan.

Thure

Re: Intressanta bilder

thureb; sa:
Mycket roligt att ta del av dina erfarenheter. Kommer du att lägga ut dagbok och längre texter också? Posta gärna här när du kompletterar hemsidan.

Thure

Tja Thure. Där ligger en omfattande dagbok redan, vet inte om det finns anledning att skriva mer detaljer än vad som ligger uppe. Det som kan komma att kompletteras är fotoalbumet när jag framkallat de analoga bilderna.

Lite knepigt hitta in

Förstod inte hur jag skulle klicka mig in i dagboken men det gick nu sedan jag klickat på symbolen efter länderna. Oftast brukar klickbara symboler göra att pekaren ändrar skepnad men inte så här med IE 6.0

Thure

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips