Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. 
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .

Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Decemberturer 2010
- Trådstartare Erik200
 - Start datum

Nån som vart ute?
Lördag ser bra ut för göteborgstrakten på SMHI...längtar
Jag skall ut då oxå får hoppas det inte fryst till på GKF tills dess
/Janne
Aktuellt

ANNONS  

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig
      Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Lite skumpigt precis ute vid spetsen, men inte värre än att det bara var lite roligtDet såg lite gropigt ut för den vattentempen, eller?
Jag är avis ;-(
Vituddeviken är frusen, men vad kul att få glädjas med andra nu när man får skyffla rikligt med vatten på land.
Förresten vilken spade duger bäst att skyffla vatten med. Finns det någon speciell grönlandsvariant för fastare former av H2O och bör man ha latex eller annan utrustning för att känna sig proffsig då man skyfflar.
Off topic men jag anar riktigt djuplodande analyser med kalkyler och grafer, men det får vi ta i annan tråd.
/Kåre

Vituddeviken är frusen, men vad kul att få glädjas med andra nu när man får skyffla rikligt med vatten på land.
Förresten vilken spade duger bäst att skyffla vatten med. Finns det någon speciell grönlandsvariant för fastare former av H2O och bör man ha latex eller annan utrustning för att känna sig proffsig då man skyfflar.
Off topic men jag anar riktigt djuplodande analyser med kalkyler och grafer, men det får vi ta i annan tråd.
/Kåre
Lite bilder från en tur runt Fotö från Hönö...gällde att hitta isfri isättning en dag som denna 

Bilagor
Liknande trådar
- Svar
 - 5

- Visningar
 - 1 K

Dela:

Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
 - Populära trådar
 - Aktuella pristävlingar
 - Direkt i din inkorg