DD Hammock?

Bra service?

--------------------------------
Jag köpte min här: www.huskygard.se/index.html och fick mycket bra service. Den första de skickade var felsydd, trasig, och lagad! Men de bytte den snabbt.
Tycker många är lite för snälla när de rekommenderar firmor, att man byter saker som levereras felaktiga, trasiga och reparerade är inte bra service, det är det absoluta minimikravet efter ett mycket pinsamt beteende.
Tycker jag.
Mikael

DD Travel Hammock har precis kommit i en ny version (2010) med dragkedja på båda sidor myggnätet och vattentät botten. Det får nog bli en sådan.......

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Så nu ska hela familjen med ut? För nu när du fixat så mycket med sovsäcken och allt, ger du väl inte upp DIY-säcken Peter?
Sonen här fick ett "kit" i mellandagarna, men jag har inte specialanpassat hans säck ännu.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips