Dansat i Jörnkängorna

I lördags testade jag mina Jörnkängor på
dansgolvet och gissa min förvåning när
de var bättre än mina vanliga festskor.

Inga skavsår, inga tilltryckta tår eller
ömmande fotsulor.

Så den underbara vandringskängan går att använda till mycket... *skrattar*

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Får jag lov?

Kay Tiger; sa:
I lördags testade jag mina Jörnkängor på
dansgolvet och gissa min förvåning när
de var bättre än mina vanliga festskor.

Inga skavsår, inga tilltryckta tår eller
ömmande fotsulor.

Så den underbara vandringskängan går att använda till mycket... *skrattar*

Vill kanske dina Jörnkängor stuffa med mina Lundhags? :) Vill minnas Status Quo strax innan vädret på radion i något vindskydd någon gång.

Peter P.

Nåja...lite mer fashion statement kunde du ju gjort!...

Jag var ju med på denna tillställning där det skedde (HBT-studentparty i uppsala) och jag måset säga tt jag häldre sätt dig dansa med byxorna nerstoppade i kängorna istället för nere runt dem döljandes skönheterna...lite mer 'upp yours' till hela den opraktiska modevärlden. Nåja, läckert var det att vara med om iaf!

Re: Nåja...lite mer fashion statement kunde du ju gjort!...

estetdrägg; sa:
Jag var ju med på denna tillställning där det skedde (HBT-studentparty i uppsala) och jag måset säga tt jag häldre sätt dig dansa med byxorna nerstoppade i kängorna istället för nere runt dem döljandes skönheterna...lite mer 'upp yours' till hela den opraktiska modevärlden. Nåja, läckert var det att vara med om iaf!

Då skulle ju någon kunna tro att jag är butchig, jag är ju ett lamm... *aheum*

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips