• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Dags!

Nu börjar det bli dags att planera för årets fjällresa/-or. Har aldrig känt någon jag åkt med och ska så inte göra denna gång heller. Ombyte förnöjer, eller vad säger man?

Är erfaren i fjällen och tar gärna med oerfarna som erfarna. Kan tänka mig i princip vartsom, även om Norge lockar ett par procent mer, men som sagt Sverige är jag öppet för också.

Har bil. Semestern är hyffsat flexibel, ingen flickvän som styr och ställer längre ;)

Hör av er!

// Jocke
 
Längre ner i RESKOMPIS Nikkaluokta-Katterjåkk. Jag utgår från start den 13/4 med oförskämt gott om tid för resan, väl framme kanske jag skidar vidare via Låktatjåkkastugan, Kårsevaggestugan till Abisko som ev slutstation. Telemark i riksgränsen kan också vara ett alternativ på slutet.

Joakim
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Dags att dra nu... Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.