Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dagens rea-tips (allmänt)!
- Trådstartare Martin Fjäderlätt
- Start datum
-
- Taggar
- rea
vad landade en hydrogen på då?
/Erik
/Erik
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Skövde Natur ger ett "utrustningsbidrag" om man köper et Fjällräven el Hillebergtält.
Glad påsk!
Haglöfs i Haparanda har 50% rabatt (på outletpriset) på hela Watatait sortimentet, själv köpte jag ett kartfodral för 70 kronor. Ordinariepriset ligger på 250 kronor.
http://www.haglofs.se/prd/visaprod....CatNr=&NP=&Q=&HMtrl=&Str=&show=&ak=&nid2=1249
Billigt o bra!
Haglöfs i Haparanda har 50% rabatt (på outletpriset) på hela Watatait sortimentet, själv köpte jag ett kartfodral för 70 kronor. Ordinariepriset ligger på 250 kronor.
http://www.haglofs.se/prd/visaprod....CatNr=&NP=&Q=&HMtrl=&Str=&show=&ak=&nid2=1249
Billigt o bra!
Glad påsk!
Billigt o bra!
Kan man komma i kontaklt med denna outlet pâ nâgot vis? Jag letar fortfarande efter en LIM Barrier Pullover.
Tack, man blir lite avtrubbad här nere i grünkohlens förlovade land.
fjällrävens outlet i barkaby har just nu super pris på kängor.
dom har fått in ett stort parti med 2:a sorterings kängor från den där tyska tillverkaren, som numera ingår i konsernen. Hang... nånting, ja ni vet Hangwang eller vad dom nu heter.
ordinare pris runt 2.500 nu 595 eller om det var 695. väl sorterat med storlekar.
men, OBS >> det var nån typ av alp eller klättringskänga. alltså ingen renodlad vandrarkänga.
felet på dom var att limmet som sitter på gummit som ligger runt kängan i nederkant kan släppa, dock går det att limma om med rätt lim.
förresten, nån som kan tipsa om rejäl rea, typ 50%, på längdåkningspjäxor, i sthlm?
dom har fått in ett stort parti med 2:a sorterings kängor från den där tyska tillverkaren, som numera ingår i konsernen. Hang... nånting, ja ni vet Hangwang eller vad dom nu heter.
ordinare pris runt 2.500 nu 595 eller om det var 695. väl sorterat med storlekar.
men, OBS >> det var nån typ av alp eller klättringskänga. alltså ingen renodlad vandrarkänga.
felet på dom var att limmet som sitter på gummit som ligger runt kängan i nederkant kan släppa, dock går det att limma om med rätt lim.
förresten, nån som kan tipsa om rejäl rea, typ 50%, på längdåkningspjäxor, i sthlm?
....
Alewalds sport på Kungsgatan hade lite längdpjäxor på rea på övervåningen senast jag var där. Sportåkarpjäxor var det då.
Salomon Amfib Tech
Såg att Intersport Sickla i Nacka säljer ut fjolårets snabbtorkande "amfibie" modeller till halva priset. Inte så många par men flera olika märken i herr och dam stl: Salomon Amfib Tech grå med röda detaljer(450kr), Merrel?(400kr), HellyHansen(400kr?) och McKinly med (Vibram sula 250kr).
Såg att Intersport Sickla i Nacka säljer ut fjolårets snabbtorkande "amfibie" modeller till halva priset. Inte så många par men flera olika märken i herr och dam stl: Salomon Amfib Tech grå med röda detaljer(450kr), Merrel?(400kr), HellyHansen(400kr?) och McKinly med (Vibram sula 250kr).
Senast ändrad:
Alewalds sport på Kungsgatan hade lite längdpjäxor på rea på övervåningen senast jag var där. Sportåkarpjäxor var det då.
De hade också turpjäxor för ett par veckor sedan.
kanon tips, tack för det!
jag var där igår och det fanns ett stort sortiment kvar & i dom flesta storlekar, dessutom körde dom tag 3 betala för 2, vilket även gällde övriga rea skor. på övervåningen.
tyvärr hittade jag inga, men det hade snarare med mina fötter/kinkighet, än tipset, att göra.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg