Förövrigt så kändes ganska tungt och jobbigt... t o m tråkigt.:-(
Jag tycker också det är tungt just nu. Inget flyt och småvärk i kroppen.. Men det börjar ju bli ljusare på allvar och snart är det väl varmt också, då lossnar det nog
Förövrigt så kändes ganska tungt och jobbigt... t o m tråkigt.:-(
Jag tycker också det är tungt just nu. Inget flyt och småvärk i kroppen.. Men det börjar ju bli ljusare på allvar och snart är det väl varmt också, då lossnar det nog![]()
Apropå ingenting: För ett knappt år sen ringde Radiotjänst: -Hej, du verkar inte ha anmält ditt TV-innehav, jag förstår om du missat det, jag skickar en blankett. -Eh, jag har inte haft TV på mer än två år? Jaha, och ingen DVD och ingen kabel-TV och ingen dator m TV-kort (det sista gjorde mig nästan förbannad, de ska ge fan i min dator så länge jag inte nyttjar den som TV). Så, -Nej.
Och så idag: -Vi ser att du flyttat men inte anmält ditt TV-innehav, är det så att du flyttat ihop med någon som anmält TV-innehav åt er båda? -Nej, jag har inte haft TV på tre år nu. -Nähä.
Men vafan... Om två militanta TV-motståndare flyttar ihop, måste man då tracka båda? Då kunde jag ju lika gärna ha flyttat ihop med en TV-slav som ställer in festen för att det är kvaltävling till Schlagerfestivalen, från hennes hemstad Säffle...Haha! Dom ringde till mig med igår! Och jag svarade sanningsenligt att det inte finns nån tv i hushållet...![]()
Men vafan... Om två militanta TV-motståndare flyttar ihop, måste man då tracka båda? Då kunde jag ju lika gärna ha flyttat ihop med en TV-slav som ställer in festen för att det är kvaltävling till Schlagerfestivalen, från hennes hemstad Säffle...