Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
då var det sluthandlat på ITAB ...jacka totalhavererade!
- Trådstartare ÄventyrsCompaniet
- Start datum
T&P Fjeld byxa
Jag har i dagarna fått en reklamation av rubricerad byxa hanterad... på allra bästa sätt.
Snyggt, rakt och utan krussiduller. Det var snarare så att de "bjussade" på en grej för besväret. Nu hoppas jag att fabrikationsfelet på den reklamerade byxan är åtgärdat, för det verkar vara kolossalt rejäla brallor.
Jag har köpt en del grejjor av dem och kan tex. rekommendera "192-0977 T&p Fjeld jacka Herr" som en himla lätt och smidig softshelljacka (eventuellt med an aning korta ventilationsblixtlås och yttepytte blixtlåslöpare). Den kommer åka med året om för mig... få se om den pallar det ;o)
Jag har i dagarna fått en reklamation av rubricerad byxa hanterad... på allra bästa sätt.
Snyggt, rakt och utan krussiduller. Det var snarare så att de "bjussade" på en grej för besväret. Nu hoppas jag att fabrikationsfelet på den reklamerade byxan är åtgärdat, för det verkar vara kolossalt rejäla brallor.
Jag har köpt en del grejjor av dem och kan tex. rekommendera "192-0977 T&p Fjeld jacka Herr" som en himla lätt och smidig softshelljacka (eventuellt med an aning korta ventilationsblixtlås och yttepytte blixtlåslöpare). Den kommer åka med året om för mig... få se om den pallar det ;o)
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Kan bara instämma i de positiva kommentarerna om ITAB reklamationshantering. Jag köpte ett par gôrbra byxor där sömmen i en ficka inte var riktigt sydd => mindre hål. Tom jag som saknar körkort på symaskin och har för stora fingrar för fingerborg (allititration) fixade till det ganska enkelt. Men kritisk konsumnet som jag är påpekade jag det för ITAB som då erbjöd fri frakt trots att byxorna bara kostat 139:-. Bra hanterat och inget tjafs. Vi väljer själva vart vi vill handla och jag fortsätter att handla från ITAB på de produkter jag bedömer fyller mina behov och är prisvärda.
Mvh Omar
Mvh Omar
Reklamation fungerar
Våren 2008 köpte jag en skaljacka, Lazer, av samma modell som i första inlägget. När jag tvättade den enligt tvättråden hösten 2008 så tappade den färgen men tejpningen höll. Jag tänkte: var det så dålig kvalité och lät den hänga i garderoben. När sedan den här tråden startade så lämnade jag in jackan på ITAB den 22/12 2009. I början av januari ringde de upp mig och frågade vad jag betalt för jackan. Jag hade inget kvitto kvar men sa att jag betalt fullt pris. Då ersätter vi det beloppet sa de utan vidare diskussion och nu har det kommit in 1492 kronor på mitt konto. Det var vad jag betalade för knappt två år sedan. Mycket bra bemötande och hantering tycker jag.
Våren 2008 köpte jag en skaljacka, Lazer, av samma modell som i första inlägget. När jag tvättade den enligt tvättråden hösten 2008 så tappade den färgen men tejpningen höll. Jag tänkte: var det så dålig kvalité och lät den hänga i garderoben. När sedan den här tråden startade så lämnade jag in jackan på ITAB den 22/12 2009. I början av januari ringde de upp mig och frågade vad jag betalt för jackan. Jag hade inget kvitto kvar men sa att jag betalt fullt pris. Då ersätter vi det beloppet sa de utan vidare diskussion och nu har det kommit in 1492 kronor på mitt konto. Det var vad jag betalade för knappt två år sedan. Mycket bra bemötande och hantering tycker jag.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg