då var det sluthandlat på ITAB ...jacka totalhavererade!

T&P Fjeld byxa

Jag har i dagarna fått en reklamation av rubricerad byxa hanterad... på allra bästa sätt.
Snyggt, rakt och utan krussiduller. Det var snarare så att de "bjussade" på en grej för besväret. Nu hoppas jag att fabrikationsfelet på den reklamerade byxan är åtgärdat, för det verkar vara kolossalt rejäla brallor.
Jag har köpt en del grejjor av dem och kan tex. rekommendera "192-0977 T&p Fjeld jacka Herr" som en himla lätt och smidig softshelljacka (eventuellt med an aning korta ventilationsblixtlås och yttepytte blixtlåslöpare). Den kommer åka med året om för mig... få se om den pallar det ;o)
 
Kan bara instämma i de positiva kommentarerna om ITAB reklamationshantering. Jag köpte ett par gôrbra byxor där sömmen i en ficka inte var riktigt sydd => mindre hål. Tom jag som saknar körkort på symaskin och har för stora fingrar för fingerborg (allititration) fixade till det ganska enkelt. Men kritisk konsumnet som jag är påpekade jag det för ITAB som då erbjöd fri frakt trots att byxorna bara kostat 139:-. Bra hanterat och inget tjafs. Vi väljer själva vart vi vill handla och jag fortsätter att handla från ITAB på de produkter jag bedömer fyller mina behov och är prisvärda.

Mvh Omar
 
Reklamation fungerar

Våren 2008 köpte jag en skaljacka, Lazer, av samma modell som i första inlägget. När jag tvättade den enligt tvättråden hösten 2008 så tappade den färgen men tejpningen höll. Jag tänkte: var det så dålig kvalité och lät den hänga i garderoben. När sedan den här tråden startade så lämnade jag in jackan på ITAB den 22/12 2009. I början av januari ringde de upp mig och frågade vad jag betalt för jackan. Jag hade inget kvitto kvar men sa att jag betalt fullt pris. Då ersätter vi det beloppet sa de utan vidare diskussion och nu har det kommit in 1492 kronor på mitt konto. Det var vad jag betalade för knappt två år sedan. Mycket bra bemötande och hantering tycker jag.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
seobserver Var finner jag vävband 2 1/8" brett? Butik eller leverantör tack? Butiker och leverantörer 16
fritänkare Var köper jag paraffin & bivax (g1000-vax) billigast? Butiker och leverantörer 7
JohnnyL Gröna kartan, var i Göteborg Butiker och leverantörer 5
Maria Lund Var hittar jag Oakley Surf (ryggsäck)? Butiker och leverantörer 0
zotter Var ligger friluftsbutiken "Go" i Stockholm? Butiker och leverantörer 10
Info Icebreaker kalsonger - webshop var? Butiker och leverantörer 5
Ingebrigtl Var köpa Koflach Arctis Expedition i Göteborg eller på nätet? Butiker och leverantörer 3
prylManne Friluftsbutiker i göteborg? vilka och var? Butiker och leverantörer 10
marelius Nalgene all-terrain bottle - var? Butiker och leverantörer 1
frtmarcus Var kan jag hitta Outdoor Research (OR) produkter? Butiker och leverantörer 8
Busse Var hitta Mountain Hardware Butiker och leverantörer 3
Jeobald Var hitta Viking? Butiker och leverantörer 0
dilbert3000 Var köper jag Deuter - Internationella sajter Butiker och leverantörer 2
DoktorGlas 20% på friluftsvaror.se Butiker och leverantörer 0
NickeSkog Misstänkt låga priser på hoka-skor Butiker och leverantörer 6
hsp Nya produkter på Tradera Butiker och leverantörer 12
behnke Otroligt dålig servic på Exped! Butiker och leverantörer 21
creamwolf Priser på Addnature! Butiker och leverantörer 20
Brune Rätt så väl bemött på XXL Butiker och leverantörer 18
henkebmtb har nån handlat på www.bergfreunde.se Butiker och leverantörer 6
Kilsbergarn Naturkompaniet har börjat sälja prenumerationer på Svenska Dagbladet Butiker och leverantörer 8
seobserver På besök i Multiverktygs fabriken Butiker och leverantörer 0
Brune Prenumerationspriset på Utemagasinet Butiker och leverantörer 3
Brune Märklig prissättning på XXL Butiker och leverantörer 205
martallen Vad händer på Skyllermarks? Butiker och leverantörer 0
Brune Dam BH på XXL Butiker och leverantörer 2
milko Vad pysslar de med på Addnature? Butiker och leverantörer 135
29351 Nordic outdoor mässa på Butiker och leverantörer 2
Bora hur många handlar på addnature? Butiker och leverantörer 9
plommon1 Snabba tips på bra outdoorbutiker i Stockholm Butiker och leverantörer 6
w2best Rea på nätet och i fysiska butiker?! Butiker och leverantörer 1
Heinz1 Tänk på detta när du fjällflyger! Butiker och leverantörer 18
Plindgren Frilufts utrustning på Nolia i Piteå 2010 Butiker och leverantörer 2
Sharkbait Campingworld.co.uk - Inget svar på mail Butiker och leverantörer 2
Tomas J Konstigt mail ang. en sak jag har till salu på prylmarknaden Butiker och leverantörer 4
graylingman Köp aldrig kikare nån annanstans än på Naturbokhandeln! Butiker och leverantörer 0
greenjuice Optimus - bara på engelska, franska, tyska? Butiker och leverantörer 6
bigskier Outdoorbutiker på nätet Butiker och leverantörer 18
egs Varför finns det nästan inga friluftsbutiker på Söder?? Butiker och leverantörer 35
zzeezz Högre priser med rabatt på Addnatures rea Butiker och leverantörer 14
E_Nygren Arteryx på eBay Butiker och leverantörer 2
Nils-Åke Sämre kvalite på skalplagg? Butiker och leverantörer 74
MrZog Friluftsbutiker på Manhattan Butiker och leverantörer 3
srpp Jag hoppas innerligt på förbättring. Butiker och leverantörer 20
Vättlefjäll North Face på eBay? Sant eller falskt? Butiker och leverantörer 22
mo9jan Handla på Globetrotter.de? Butiker och leverantörer 9
avslutat080903 Düsseldorf - tips på friluftsbutiker Butiker och leverantörer 1
På jakt efter Berghaus Yeti Extrem Butiker och leverantörer 9
Ninai Tips på internet-sajter & butiker i Sthlm? Butiker och leverantörer 0
Brune Rea på Playground Butiker och leverantörer 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.