Cykeln stulen efter 539 000km

Hmmm, 20 kilos cykel och 50 kilos packning, till vilken mening...makalöst, han skulle ha fått en mycket mer njutbar cyckling med en hälften så tung cykel och packning, och det är en helt rimlig vikt på en förståndigt vald packning och cykel.

meningslös cykel!

fyll den med bly :)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Otur,imponerande cykelpresationer dock.Men håller med om att vikt på cykel/bagage tycks överdrivet.Hälften borde räcka.

Ja jag vet hur det är att förlora en cykel, men han måste blivit ungefär lika ledsen som jag. Alltså nämnvärt lite. Med en cykel som väger mer än de flesta dirthojjar idag, så borde han vara tacksam att han nu tvingas skaffa en ny =).

blomberg; sa:
Ja jag vet hur det är att förlora en cykel, men han måste blivit ungefär lika ledsen som jag. Alltså nämnvärt lite. Med en cykel som väger mer än de flesta dirthojjar idag, så borde han vara tacksam att han nu tvingas skaffa en ny =).

Har du ens läst intervjun med honom?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips