Cykeln stulen efter 539 000km

Hmmm, 20 kilos cykel och 50 kilos packning, till vilken mening...makalöst, han skulle ha fått en mycket mer njutbar cyckling med en hälften så tung cykel och packning, och det är en helt rimlig vikt på en förståndigt vald packning och cykel.

meningslös cykel!

fyll den med bly :)

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Otur,imponerande cykelpresationer dock.Men håller med om att vikt på cykel/bagage tycks överdrivet.Hälften borde räcka.

Ja jag vet hur det är att förlora en cykel, men han måste blivit ungefär lika ledsen som jag. Alltså nämnvärt lite. Med en cykel som väger mer än de flesta dirthojjar idag, så borde han vara tacksam att han nu tvingas skaffa en ny =).

blomberg; sa:
Ja jag vet hur det är att förlora en cykel, men han måste blivit ungefär lika ledsen som jag. Alltså nämnvärt lite. Med en cykel som väger mer än de flesta dirthojjar idag, så borde han vara tacksam att han nu tvingas skaffa en ny =).

Har du ens läst intervjun med honom?

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Där friluftslivet möts: Värdar och utställare på Outdoor festival

Där friluftslivet möts: Värdar och utställare på Outdoor festival
Den 22-23 maj samlas friluftslivets aktörer på Djurgården i Stockholm, och bjuder på både kunskap och inspiration inför sommarens äventyr.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.