Cykeln stulen efter 539 000km

Hmmm, 20 kilos cykel och 50 kilos packning, till vilken mening...makalöst, han skulle ha fått en mycket mer njutbar cyckling med en hälften så tung cykel och packning, och det är en helt rimlig vikt på en förståndigt vald packning och cykel.

meningslös cykel!

fyll den med bly :)

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Otur,imponerande cykelpresationer dock.Men håller med om att vikt på cykel/bagage tycks överdrivet.Hälften borde räcka.

Ja jag vet hur det är att förlora en cykel, men han måste blivit ungefär lika ledsen som jag. Alltså nämnvärt lite. Med en cykel som väger mer än de flesta dirthojjar idag, så borde han vara tacksam att han nu tvingas skaffa en ny =).

blomberg; sa:
Ja jag vet hur det är att förlora en cykel, men han måste blivit ungefär lika ledsen som jag. Alltså nämnvärt lite. Med en cykel som väger mer än de flesta dirthojjar idag, så borde han vara tacksam att han nu tvingas skaffa en ny =).

Har du ens läst intervjun med honom?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips