Cumulus-sovsäckar för Skåne

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Ingen kontakt med Cumulus

En fråga till er som haft kontakt med Cumulus. Jag beställde av dem för fem dagar sedan men har inte fått någon respons alls. I normals fall får ett mail om att ordern är mottagen eller ett ordererkännande, men inget alls. Jag mailade dem för några dagar sedan för att se om allt var ok men har inte fått nåt svar alls. Är de normalt långsamma i sin kundkontakt dvs detta är normalt? Jag ska tälta om en vecka med hela familjen och hade behövt säcken eftersom vi i nuläget inte har grejer så det räcker.

När jag beställde gjorde jag det via ett mail p.g.a. specialbeställning. Har för mig att de var rätt snabba på att svara / kommnunicera men att det sedan tog rätt lång tid efter bankbetalning innan jag fick säcken, men det var ju å andra sidan en specialbeställning.

När jag beställde gjorde jag det via ett mail p.g.a. specialbeställning. Har för mig att de var rätt snabba på att svara / kommnunicera men att det sedan tog rätt lång tid efter bankbetalning innan jag fick säcken, men det var ju å andra sidan en specialbeställning.

Ok, jag är väl lite otålig bara :) Och ovan vid att inte någon orderbekräftelse. Jag kan se att de tagit mot pengarna.

Missnöjd med Cumulus

Måste säga att jag är missnöjd och besviken på Cumulus. Det står 4-5 dagars leveranstid på comfortern och nu efter 21 dagar har jag fortfarande inte fått varken säck, orderkonfirmering eller svar på något av alla mail jag skickat.

Måste säga att jag är missnöjd och besviken på Cumulus. Det står 4-5 dagars leveranstid på comfortern och nu efter 21 dagar har jag fortfarande inte fått varken säck, orderkonfirmering eller svar på något av alla mail jag skickat.
Kan dina mail hamnat i spamfilter hos Cumulus?

Skickat från min D6603 via Tapatalk

Fick svar igår att den kommer skickas inom några dagar, och att förseningen på minst tre veckor beror på att de har mycket att göra.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips