Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ha ha! Rätt kul, för min googling ledde faktiskt till "quiltar", men byggsatser för att göra sitt eget lapptäcke. Inte riktigt samma sak. https://jordanfabrics.com/
En fråga till er som haft kontakt med Cumulus. Jag beställde av dem för fem dagar sedan men har inte fått någon respons alls. I normals fall får ett mail om att ordern är mottagen eller ett ordererkännande, men inget alls. Jag mailade dem för några dagar sedan för att se om allt var ok men har inte fått nåt svar alls. Är de normalt långsamma i sin kundkontakt dvs detta är normalt? Jag ska tälta om en vecka med hela familjen och hade behövt säcken eftersom vi i nuläget inte har grejer så det räcker.
När jag beställde gjorde jag det via ett mail p.g.a. specialbeställning. Har för mig att de var rätt snabba på att svara / kommnunicera men att det sedan tog rätt lång tid efter bankbetalning innan jag fick säcken, men det var ju å andra sidan en specialbeställning.
När jag beställde gjorde jag det via ett mail p.g.a. specialbeställning. Har för mig att de var rätt snabba på att svara / kommnunicera men att det sedan tog rätt lång tid efter bankbetalning innan jag fick säcken, men det var ju å andra sidan en specialbeställning.
Måste säga att jag är missnöjd och besviken på Cumulus. Det står 4-5 dagars leveranstid på comfortern och nu efter 21 dagar har jag fortfarande inte fått varken säck, orderkonfirmering eller svar på något av alla mail jag skickat.
Måste säga att jag är missnöjd och besviken på Cumulus. Det står 4-5 dagars leveranstid på comfortern och nu efter 21 dagar har jag fortfarande inte fått varken säck, orderkonfirmering eller svar på något av alla mail jag skickat.
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer