Citychallenge

Hej
Är det någon som har en startplats i Citychallenge och som ångrat sig...? Jag är ute efter en plats!! Tycker att 2000 kr i betala-sent-avgift är löjligt dyrt.
Tack!/Lotta

C2

Hej,

Vi är ett gäng som ska köra elitklassen, men tjejen i vårt lag har skadat sig. Om du är intresserad av att köra elitklassen med oss är du välkommen att höra av dig.

Hälsningar /Erik

Hej Erik!
Hm elit..vet väl inte om jag känner mig som det. Vad är er reservplan?? Vad siktar ni på för placering/tid? Har ni kört tidigare?/Lotta

Hej,

Vi är inte heller direkt elit. Vi kör i den klassen eftersom vi tycker tävlingsmomenten är roliga och för att det är kul att köra tillsammans. I sprintklassen kör man enskilt om jag inte minns fel.

Vi har kört två gånger tidigare och senast kom vi på 20:e plats av 26 startande. Vi siktar på att komma på en liknande plats i år och på att fullfölja hela banan innan maxtiden löper ut.

Vår reservplan är antingen att ta med någon som enbart kör några löpetapper eller i värsta fall att köra utan avbytare.

Vårt lag heter Arctic.

Om du är intresserad kanske vi kan höras per telefon och så kan vi träffas innan du bestämmer dig.

/Erik

Tjaaa det kanske hade fungerat ändå. Jag körde FEM nu härom helgen och även maran i juni. Orkar hålla på länge men är ju mer seg än snabb alltså.
I sprintklassen tävlar man två och två. Jag får läsa lite om elit känner jag! Vi kanske kan snackas ikväll eller så..? 0735337548

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg